Zase někomu vadí, že se dva mají rádi a reklama na kofolu se stává terčem těch, co neví, co je to láska, nikdy se jim to nestalo nebo to již dávno zapomněli. Reklama se údajně nelíbí Radě pro reklamu (RPR), tam bych to chápal, jde o starší a možná zatrpklé lidi, ale že by se nelíbila i mladým? Mravopočestnost dříve kázaly zatrpklé staré panny, o které nikdo nestál a tak lásku nepoznaly. Že by něco z té minulosti přešlo do současnosti?Když čtu diskuzi, že učitelka by neměla mít poměr s žákem a co když tam příště bude otec s dcerou, tak nevěřícně kroutím hlavou.
Mám jednu podstatnou námitku. Co kdyby se ti dva vzali či co když již manželé jsou? To by také byla špatná reklama? Copak se nemůže vzít dospělý žák a dospělá učitelka? To jako mají na začátku reklamy ukázat občanské průkazy, že jsou zletilí či dokonce po svatbě, aby to někoho neurazilo?
Kolik učitelů učí své děti, možná i jiné blízké či vzdálenější příbuzné. Nebo to je také zakázáno?
Když miluješ, není co řešit, když řešíš, pak to není láska, ale rozum. A s rozumem bychom dávno vymřeli. Doufám, že vymřou ti, co neví, co je to láska!
Leave a Reply