Na web
www.kouzelnetuzky.cz přejděte kliknutím na obrázek nebo libovolný ze tří červených odkazů
kouzelnetuzky.myriada.cz
kouzelnetuzky.myriada.cz +++++++++++++++++

Translate my blogs via Google Translate,
choose language below.
Jsme na Marsu, doba mise na Marsu od 26. listopadu je zde. I tento web můžete číst zdarma! Můžete na tomto webu zdarma i diskutovat, žádné registrace, žádné platební karty; musíte ale brát v úvahu, že vaše nevhodné příspěvky mohu být bez upozornění a dovolání mazány podle mé úvahy a nálady.
Na tomto webu nejste obtěžování žádnou reklamou. a nedochází u příspěvků k potlačování viditelností či upřednostňování.

Co je to myriáda?

Dříve se tak vyjadřovalo množství něčeho, které je nesčíslné (nejde spočítat), ale zase ne nekonečné, jak to chápou matematici. Myriáda je slovo spíše básnické, než matematické. Nejčastěji se myriáda používala pro vyjádření počtu hvězd, jsou myriady květin, myriády zrnek písku na pláži, myriády kapek deště.
Další ukázky myriády v knihách jsou zde
.

V současné době je na Myriada.cz
přes 1407 příspěvků a přes 51 stránek.


Top příspěvků 100 příspěvků
(zkusil jsem zvýšit počet top příspěvků, ale zpomalení načítání webu bylo významné)

Učitelé mají dva měsíce prázdnin? (974)
Volné kliparty – Free Clipart (939)
Atlantida (820)
Kdo byl první kosmonaut, který… (818)
Pivo je také droga (703)
2083 – Evropská deklarace nezávislosti (680)
Kolik stojí přesazení vzrostlého stromu? (589)
Prezident nezná vlajku? (519)
Jak nám ruský „vědec“… (461)
Ptačí trus na oknech? (442)
Mu (426)
Lemurie (379)
Portál ČSSZ – e-neschopenka (377)
Umíte napsat slovo myriáda? (332)
Pikosekunda × peakosekunda (320)
Pivo může být lék, ale v balení jako… (312)
Zemřel Bob Frídl (310)
Parodie na film Pád třetí říše (284)
Nebezpečné jaderné elektrárny (269)
Malířka Edita Hirschová (264)
Generace X, Y, Z (246)
Airbus 380 (242)
Generace sněhových vloček (239)
Korejský útok balónky (237)
Jak se dovolat do Vodafone (229)
Doggerland (214)
Duplicitní vlastnictví pozemků (205)
Proč nesnáším Bohdalku (202)
Narcismus (199)
Chápe statistický úřad rozdíl mezi… (194)
Papírové verze Myriady (191)
Moje ankety (189)
Seriál Rapl × James Bond? (189)
Licence a daně na alkohol (188)
Důchody ohrožují nás všechny (187)
Upálení Jana Husa (186)
Putinova raketa? (184)
Zvýšení napětí v síti (180)
Značení v Česku (179)
Drony nad námi? (178)
Jako, wie-als, like-as (175)
Noční obloha (175)
Zpravodajské weby (174)
Ztrátová manažerka Masarykova okruhu (172)
Pangea (172)
Ekumena – Oekumena (170)
Dean Buchanan, malíř z Nového Zélandu (168)
Jednotná minimální mzda v EU? (166)
Antillia (Antilia) (164)
Občanská gramotnost (163)
Televize – online vysílání (161)
Co je to WordPress (160)
Cirkevní restituce (158)
Tankodromy v lesích (158)
Středozem (Středozemě) (158)
O mně a webu (155)
Test page (155)
Penglai (155)
Jak psát blogy? (155)
Agarta – Agharta – Aghartha (151)
Plutonie (151)
Arkádie (150)
Ruské rakety (149)
Paterčata paní Saši (149)
Cimmerie (147)
Kdo byl první na Měsíci? (146)
Devět severských světů a strom Yggdrasil (146)
Narnie (146)
Čeština úředníků (146)
Technické stránky (146)
Barsoom (145)
Mundus Subterranes (145)
Čtěte územní plány! (144)
Gondwana (144)
Web PSP.cz s pornem (144)
Děti kouří a jsou tlusté (144)
Ceny software ve veřejné sféře (143)
Staré, mystické, virtuální světy (143)
Opilci na kolech (143)
Fryčovo knihkupectví (141)
Ekosex (141)
Manažér musí být psychopat? (140)
Největší světové problémy (139)
Tule (Hyperborea) (138)
Podvodníci okrádají důchodce (136)
Šangri-La (135)
Brazil (133)
Energie pro lidstvo – bysnys pro jednotlivce (133)
Hyperborea (Thule) (133)
Mobil ve výuce? (132)
Lék Fomepizol na metanol (131)
Společnost Sazerac (129)
Co největšího lidé vytvořili? (129)
Co s horníky? (128)
Film Murphyho válka (127)
Kultura národa? (125)
Telefony, které nezvedám (125)
Malíři (124)
Věty na vytesání do kamene (123)
Pellucidar (118)

A proč „hloupnou“ děti?

V dnešní MF Dnes (19.9.2011) je článek o „hloupnutí“ dětí. Dnes má skoro každé dítě přístup na internet a hodně jich má mobilní telefon. Děti se nějak domnívají, že není potřeba se něco učit, když je vše na internetu. Ale proč jim nikdo třeba neřekne, že když se chtějí v cizině domluvit, že i když budou mít s sebou telefon připojený na internet, že jim to v hovoru nepomůže a navíc, kdo za ně to připojení na internet zaplatí?

A když bude nehoda a přijede záchranka, tak zraněný nejprve počká, až lékař vyhledá informace na internetu? A jak bude hledat informaci pilot padajícího letadla či jen řidič auta řítícího se do havárie?

Děti nějak nechápou, že když chtějí něco přijímat, že to někdo musí zase vydat, dát na internet. A je otázka, zda je to tam správně.

Špatné je, když učitelé chtějí, aby neodcházely chytřejší děti na gymnázium či jiné školy, chybí prý pak ve třídě tahouni či ti, co to těm méně chápavým vysvětlí. To snad ne, inteligentní žák nemá trávit čas „tažením“ třídy či vysvětlováním látky. Ten má být někde jinde a rozvíjet se, ne se „degradovat“ na úroveň těch méně chápavých.

Děti neumí číst, tedy špatně chápou jakékoliv zadání. A to je problém, pak nepochopí nic a nikde, ani návod na pračku.

Nejzajímavější je myšlenka, že mozek má takovou kapacitu, že učením do školy se nemůže ani náhodou přetížit.

A kdo za to může? No rodiče, kdo jim brání děti doučovat či je nechat doučovat, za 1. republiky se tomu říkalo kondice a za peníze to dělali ti chytřejší žáci či studenti.

Takže proč nám děti „hloupnou“? Protože každý tvor je od přírody líný a nikdo je učit nenutí.

(Navštíveno 43×, 1 návštěv(a,y) dnes)

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  

  

  

Twitter MyriadaCz