Osobitý styl psaní Romana Švidrnocha bezpečně poznám, aniž se podívám na autora článku, je takový „svižný“. Dnes psal o Škodě kodiaq. Mě stačí pohled na cenu a již vidím, že kupcem určitě nebudu, přece jen vyhodit tolik peněz za „obyčejnou škodovku“…
Možná se škodovkám již neulamují kola, zažil jsem 2×, možná se již neulamují kabely v motoru, možná neteče převodovka, možná neteče kapalina z ostřikovačů na levé koleno, možná neodcházejí spojky. Ale pořád škodovkám teče chladící kapalina, a kde vezmete uprostřed lesů něco na dolití a navíc vám všechny návody vyhrožují, že máte používat pouze doporučené kapaliny, v lese je maximálně studánka. Já pravdu nechápu, proč musí na půjčené Oktávce téct zrovna chladící kapalina, když utěsnění soustavy musí být jednoduší, než třeba soustavy s olejem. Asi někde dělají v Mladé Boleslavi chybu.
Chladící kapalina nevytékala dokonce ani v Peugeotu, krásném autě plném poruch. Kapalina nám nikdy netekla ani u Forda či Mitsubishi. Ani nevím, zda je na to u Forda či Mitsubishi kontrolka, u škodovky kontrolka musí být, když jim to teče.
V dnešním magazínu Auto Dnes píše Roman Švidrnoch o nějakém „malém“ jeepu. Poradí si prý i s hustým sněhem 30 cm, stačí prý zmáčknout tlačítko Snow. V Mitsubishi ASX stejné cenové relace žádné tlačítko Snow není, na co, dám záběr na 4 kola či Lock a projíždím cestu s daleko větší vrstvou sněhu, aby po ní mohl projet Ford Fusion, který je sice vysoký, ale 2 kola auto sněhem neutáhnou, maximálně tak do 20 cm, pak prokluzují.
Motor v Mitsubishi, který je ze stejné továrny, kde se vyráběla letadla Zera, známé z 2. světové války, tlačí auto závějí a sníh před sebou jako pluh. A projedu několikrát sem a tam a cesta je i pro Fusion uježděná.
Těším se na další články Romana Švidrnocha.
Leave a Reply